torsdag 28 oktober 2010

Tacksamhet


Dagens affirmation är - Tack för.....
Det finns så mycket att fylla på meningen med. Tack för människorna som omger mig. Tack för den jättesköna massage- och healingbehandlingen jag fick på förmiddagen. Tack för att jag har råd att betala mina räkningar. Tack för att jag har ett arbete där jag får använda mycket av mina goda egenskaper och där jag nästan hela tiden lär mig någonting nytt. Tack för sociala media som facebook till exempel, där jag knyter nya kontakter, blir inbjuden i trevliga grupper ;) och får mycket inspiration. Dagens tanke om tacksamhet exempelvis, som gavs av Teresa. Tack för att jag bor så fint i skogen, något jag drömt om länge innan det blev verklighet. Tack för mina fina hundar som ger mig så mycket glädje varje dag.....jag har skrivit om det förut...tacksamheten över allt, både gott och mindre gott. Det som gör ont, och det som får hjärtat att sjunga. Idag tänker jag på allt som jag har att vara tacksam över.
Eva.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Välkommen till min blogg. Lämna gärna en kommentar, det glädjer.
Tack!