lördag 7 augusti 2010

En bok om änglar och att behålla och stärka sin energi.



Jag har fått en bok i min hand. Den är ljusblå på utsidan och insidan är fylld med ljus.


Boken är skriven av princessan Märtha Louise av Norge och Elisabeth Samnöy. Den handlar om att hitta sin energi, behållan den och släppa iväg andras energi som man kan gå och bära på, helt i onödan.


Boken innehåller övningar, meditationer och vackra verser. Den talar om vikten av att lyssna till sig själv och sin intuition och lita på det man hör från sitt inre. Att våga göra ändringar i sitt liv om hjärtat ber en om det. Att våga vara sig själv, även om det stör omgivningen. Princessan är väl ett lysande exempel på det! Jag beundrar hennes mod att våga lyssna på sitt hjärta och vara offentlig med det.

Jag rekommenderar boken till dig som vågar vara den du är, även om det sticker i ögonen på någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Välkommen till min blogg. Lämna gärna en kommentar, det glädjer.
Tack!